Contatta l'Help Desk di Paystack via email a hello@paystack.com o al numero +234 1 631 6160. Supporto disponibile anche su Instagram, Facebook e Twitter. Paystack offre assistenza clienti tramite email, call center e supporto self-service.
Sembra che tu stia cercando di contattare il team dell'assistenza clienti di Paystack. Purtroppo non siamo associati al team di supporto di Paystack. Siamo due organizzazioni imprenditoriali completamente diverse. Tuttavia, per semplificarti la vita, abbiamo cercato il sito web di $ {company_name} e abbiamo trovato i seguenti dettagli di contatto dell'assistenza clienti. Mettiti in contatto con i rappresentanti di Paystack contattandoli direttamente utilizzando le informazioni del contatto contatto qui di seguito.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Paystack aiuta le aziende ad accettare dei pagamenti da chiunque, e in qualsiasi parte nel mondo.
Experiencing problems with this software?
Take a look at our list of the most common problems and find out how you can solve them.
Please ensure that you’re typing in your user email address i.e. the one on your profile page in the “Dashboard Settings”.
In the event that you’ve done all this and you still cannot receive password reset emails, please reach out to Paystack at support@paystack.com or you can reach out to them through the website.
You can reset your password at any time by clicking the “Forgot your password?” link on the login page.
Type in your user email address, and click “Request reset”.
Adding a logo to your Paystack business helps to link your brand to your Paystack account.
When you add your business logo to your account, the logo will appear on the checkout form.
You can add a logo or change your current business logo via the “Compliance” tab on your “Paystack Dashboard”.
Paystack automatically notifies businesses once payment is made.
So, when a customer pays you, a receipt is immediately sent to your email
confirming the payment made by the customer.
The Paystack receipt typically contains the customer’s name, the amount paid, transaction date etc.
For you to receive this notification when a customer pays you, kindly go to the “Preferences” section under “Settings” on your “Paystack Dashboard”
and enable “Transaction Email” by ticking the box next to it.
Once this is enabled, you’ll be getting email notifications every time a customer pays you
Paystack aiuta le aziende ad accettare dei pagamenti da chiunque, e in qualsiasi parte nel mondo.
Il team del servizio clienti di Paystack offre i seguenti canali di supporto: le email, il call center, il supporto dei social media e il supporto self-service.
Puoi contattare Paystack inviandogli un'email, chiamando la loro linea di assistenza clienti o lasciando un messaggio su una delle loro piattaforme di social media. In alternativa, puoi utilizzare la loro base di conoscenza se preferisci un supporto self-service.
Puoi contattare il loro servizio di assistenza clienti scrivendo una mail a hello@paystack.com
No, Paystack non offre la live chat come sistema di supporto clienti.
Se preferisci il supporto telefonico, puoi contattare la loro linea di assistenza clienti al +234 1 631 6160
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Il nostro sito web utilizza i cookie. Continuando a navigare sul nostro sito ti informiamo che assumeremo il tuo consenso all'utilizzo dei cookie come specificato nella nostra politica della privacy e dei cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team