La pagina fornisce dettagli sui contatti dell'Help Desk di Substack, evidenziando l'assenza di supporto telefonico e live chat. Substack offre assistenza tramite social media e gestisce le disiscrizioni per lettori e scrittori.
Sembra che tu stia cercando di contattare il team dell'assistenza clienti di Substack. Purtroppo non siamo associati al team di supporto di Substack. Siamo due organizzazioni imprenditoriali completamente diverse. Tuttavia, per semplificarti la vita, abbiamo cercato il sito web di $ {company_name} e abbiamo trovato i seguenti dettagli di contatto dell'assistenza clienti. Mettiti in contatto con i rappresentanti di Substack contattandoli direttamente utilizzando le informazioni del contatto contatto qui di seguito.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Substack è una piattaforma online che fornisce delle infrastrutture di pubblicazione, pagamento, analisi e progettazione per supportare le newsletter di abbonamento.
Experiencing problems with this software?
Take a look at our list of the most common problems and find out how you can solve them.
If you can’t remember your password to your Substack account, they can send you an email to set a new password.
Visit the Forgot Password page and you’ll receive an email with a link that you can use to set your password.
I haven’t received an email – what can I do?
We recommend trying these troubleshooting tips:
If you’re still not getting our password reset emails, just get in touch with Substack.
For readers
For writers
If a publication remains inactive for more than 6 months, we may reassign its subdomain ([name].substack.com).
If a publication is inactive for more than three months (but less than six) and its associated subdomain is requested by another publisher, our policy is to ask the publisher for permission to reassign the subdomain to the requester.
Subdomains may be reassigned at any time at our discretion if we believe that the use of the subdomain poses a security or other risk to our platform, employees, or users.
Please note that in order to keep any subdomain, activity on your publication should be authentic. We reserve the right to use our discretion when evaluating whether content has been published for the sole purpose of domain squatting.
Substack è una piattaforma online che fornisce delle infrastrutture di pubblicazione, pagamento, analisi e progettazione per supportare le newsletter di abbonamento.
Il team del servizio clienti di Substack offre il supporto dei social media.
Puoi contattare Substack lasciandogli un messaggio su una delle loro piattaforme di social media.
Substack on utilizza le email come sistema di supporto per i clienti.
No, Substack non offre la live chat come sistema di supporto clienti.
Substack non offre il supporto telefonico per i suoi clienti.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Il nostro sito web utilizza i cookie. Continuando a navigare sul nostro sito ti informiamo che assumeremo il tuo consenso all'utilizzo dei cookie come specificato nella nostra politica della privacy e dei cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team