La pagina fornisce informazioni sui contatti dell'Help Desk di Telegram. Puoi contattare Telegram tramite email e consultare la loro base di conoscenza. Non offrono supporto via chat live o call center.
Sembra che tu stia cercando di contattare il team dell'assistenza clienti di Telegram. Purtroppo non siamo associati al team di supporto di Telegram. Siamo due organizzazioni imprenditoriali completamente diverse. Tuttavia, per semplificarti la vita, abbiamo cercato il sito web di $ {company_name} e abbiamo trovato i seguenti dettagli di contatto dell'assistenza clienti. Mettiti in contatto con i rappresentanti di Telegram contattandoli direttamente utilizzando le informazioni del contatto contatto qui di seguito.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Experiencing problems with this software?
Take a look at our list of the most common problems and find out how you can solve them.
You can use Telegram on smartphones, tablets, and even computers. They have apps for iOS (9.0 and above), Android (4.1 and up), a native macOS app and a universal desktop app for Windows, macOS, and Linux. Telegram Web can also help to quickly do something on the go.
You can log in to Telegram from as many of your devices as you like — all at the same time. Just use your main mobile phone number to log in everywhere, your cloud chats will sync instantly.
The Telegram API is open for developers, should you want to build your own applications for other platforms.
Yes. You can always delete any messages you sent or received for both sides in any one-on-one conversation (in groups, it’s still your own messages only). You can also clear the entire chat history on both ends. On Telegram, deleted messages do not leave a mark in the chat.
Together with privacy settings for forwarded messages, this makes exchanging Telegram messages similar to talking face to face (without a tape recorder). As a result, users no longer need to worry about the data accumulating in their chats over the years.
Both parties in a conversation have full control over what does and what doesn’t belong to their online identity.
Telegram è una società SaaS. Telegram è un'app di messaggistica mobile e desktop basata sul cloud incentrata sulla privacy, sulla sicurezza e sulla velocità.
Il team del servizio clienti di Telegram offre i seguenti canali di supporto: le email, il call center, il supporto dei social media, il supporto del forum e il supporto self-service.
Puoi contattare Telegram inviandogli un'email, chiamandoli o lasciando un messaggio su una delle loro piattaforme di social media. In alternativa, puoi utilizzare la loro base di conoscenza se preferisci il supporto self-service.
Puoi contattare Telegram compilando il seguente modulo: https://telegram.org/support
No, Telegram non offre la live chat come opzione di supporto per i propri clienti.
Telegram non offre assistenza al call center.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Il nostro sito web utilizza i cookie. Continuando a navigare sul nostro sito ti informiamo che assumeremo il tuo consenso all'utilizzo dei cookie come specificato nella nostra politica della privacy e dei cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team