Contatti dell'Help Desk ZARA: informazioni per assistenza clienti tramite email, telefono, chat, social e forum. Contatta ZARA per supporto su acquisti moda. Telefono: 1-855 635 9272, Email: customerservice.usa@zara.com, Live Chat e social media disponibili.
Sembra che tu stia cercando di contattare il team dell'assistenza clienti di ZARA. Purtroppo non siamo associati al team di supporto di ZARA. Siamo due organizzazioni imprenditoriali completamente diverse. Tuttavia, per semplificarti la vita, abbiamo cercato il sito web di $ {company_name} e abbiamo trovato i seguenti dettagli di contatto dell'assistenza clienti. Mettiti in contatto con i rappresentanti di ZARA contattandoli direttamente utilizzando le informazioni del contatto contatto qui di seguito.
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ZARA è un rivenditore di moda spagnolo fondato nel 1975. È una delle più grandi aziende internazionali di moda, con oltre 2.200 negozi in 96 paesi. ZARA è specializzata in fast fashion, offrendo abiti, scarpe e accessori di tendenza a prezzi competitivi. Le sue collezioni vengono aggiornate due volte alla settimana, consentendo ai clienti di rimanere al passo con le ultime tendenze.
Zara offre assistenza ai clienti attraverso il sito web, l’e-mail e il numero di telefono del servizio clienti. I clienti possono utilizzare il sito web per monitorare gli ordini, effettuare resi e contattare il servizio clienti. Inoltre, i clienti possono inviare un’e-mail al servizio clienti per qualsiasi richiesta o dubbio e possono chiamare il servizio clienti per un’assistenza più immediata.
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Puoi contattare ZARA in diversi modi. È possibile contattarla telefonicamente al numero 1-855 635 9272, via e-mail all’indirizzo customerservice.usa@zara.com o per posta all’indirizzo ZARA USA, Inc., Attn: Customer Service, 575 Fifth Avenue, New York, NY 10017.
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Any garments you wish to donate must be placed inside a well-sealed package, which you must then deposit in the containers made available for collecting donations at the store.
If you want to return an item purchased on Zara.com, you have 30 days from the shipping confirmation date of your order to do so free of charge. The items should have all tickets attached and be in perfect condition.
Zara Store:
You can return your order at any Zara store free of charge in the same market/region where you made the purchase.
All you have to do is present the items you wish to return together with the sales receipt. You can bring it on your phone, bring in a printed copy or show your ZARA QR which you will find in the “Purchases” section in the Zara app.
Drop Point
If you’ve made the purchase as a registered user, log in with your username and password. You can request a return under the “Order details”.
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To use the drop-point option, request a return online and we will email you a return label. Attach the label to the package and drop it off at a drop point. If your order includes a large home item, contact us to arrange a home return. Your return package must be postmarked within 30 days of the shipment confirmation email.
Remember, you must hand over the items you wish to return within a 30-day period before the return period ends. If you have requested collection and this has not yet occurred, please contact us so we can arrange a new collection window.
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Customer service team of Zara offers the following support channels: email, live chat, call center, social media support and self-service support.
You can contact Zara by emailing them, starting a chat with a live agent on their website, calling their hotline or by leaving them a message on one of the social media platforms. Alternatively, you can use their knowledge base if you prefer self-service support.
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Andrej Saxon | LiveAgent support team