Scopri come contattare l'assistenza clienti di Zendesk tramite chat, call center, social media e forum. Non siamo associati a Zendesk, ma ti forniamo i dettagli per raggiungerli. Prova LiveAgent gratuitamente per migliorare il tuo servizio clienti.
Sembra che tu stia cercando di contattare il team dell'assistenza clienti di Zendesk. Purtroppo non siamo associati al team di supporto di Zendesk. Siamo due organizzazioni imprenditoriali completamente diverse. Tuttavia, per semplificarti la vita, abbiamo cercato il sito web di $ {company_name} e abbiamo trovato i seguenti dettagli di contatto dell'assistenza clienti. Mettiti in contatto con i rappresentanti di Zendesk contattandoli direttamente utilizzando le informazioni del contatto contatto qui di seguito.
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Zendesk crea dei software per aiutarti migliorare le relazioni con i tuoi clienti.
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Take a look at our list of the most common problems and find out how you can solve them.
There are two ways to reset your password in Sell:
If your Sell account was created after January 7, 2020, or has been migrated to Zendesk, you can reset your password from the Zendesk login page or from Settings > Manage > Profile in Sell.
If your Sell account was created before January 7, 2020 and has not been migrated to Zendesk, you can reset your password in the “Sell password reset” form.
To reset your password, go to the “Password reset” form and enter your Sell login email address. You will receive an email with a link to create a new password. Follow the instructions in the email to reset your password.
There are certain password restrictions that apply. The password must contain at least 6 characters and cannot contain sequences or repeated characters, equal adjacent key placements, or be common phrases.
No, Zendesk does not offer refunds or credits for subscription charges or the time you do not use your account. This policy is outlined in Section 3: Term, Cancellation, and Termination of our Master Subscription Agreement.
For more information on canceling your account, see this page: Master Subscription Agreement.
Only the account owner has access to manage the subscription settings. For detailed instructions on how to update your plan subscriptions, see the section: Changing plan subscriptions.
Note: A plan downgrade can only be executed upon renewal. If you are currently in the middle of a billing cycle, you may schedule a decrease in your agent count or downgrade your plan type to take effect on your next renewal date. The system does not render these changes before the renewal date.
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Il team del servizio clienti di Zendesk offre i seguenti canali di supporto: la chat, il call center, il supporto sui social media, il supporto sul forum e il supporto self-service
Puoi contattare Zendesk iniziando una conversazione online con uno dei loro agenti sul loro sito web, chiamando la loro linea di assistenza clienti o lasciando un messaggio su una delle loro piattaforme dei social media. In alternativa, puoi utilizzare la loro base di conoscenza se preferisci il supporto self-service.
Zendesk non offre il supporto clienti attraverso l'utilizzo delle email.
Sì, Zendesk mette a disposizione la live chat come strumento per il servizio clienti. Vai sul sito e trova il pulsante "Chiedi aiuto": https://support.zendesk.com/
Se preferisci il supporto telefonico, puoi contattare la loro linea di assistenza clienti al 888-670-4887
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Andrej Saxon | LiveAgent support team