What is e-mail forwarding?
E-mail forwarding allows you to forward an e-mail from your domain e-mail address to another e-mail address. For example, you can use your personal e-mail address (name@domain.com) to forward any e-mail to your Gmail, Hotmail, etc. e-mail address.
E-mail forwarding is also used to redirect e-mails to a specific e-mail address. This is helpful for businessmen who have several e-mail accounts. A personalized email address can be given to different clients. It prevents the flooding of e-mails in the mailbox.
Email forwarding can be also helpful when a message needs to reach many people over time. The message can find its way to the recipients after the author hits send. It’s a great way of keeping your employees and co-workers in the loop without much-added effort.
Se sei interessato a migliorare il tuo servizio clienti, dai un'occhiata a come migliorare customer service. Questo ti aiuterà a capire come l'integrazione di strumenti come LiveAgent può fare la differenza.
Vuoi sapere di più su MailEnable? Scopri i vantaggi dell'integrazione con LiveAgent e come può semplificare la gestione delle comunicazioni.
Se ti stai chiedendo cosa sono i modelli email, questo articolo spiega a cosa servono e come possono far risparmiare tempo e denaro alla tua azienda.
Infine, per una comprensione più profonda di cosa siano le note dell'help desk, scopri come possono migliorare l'organizzazione e la comunicazione interna del tuo team.
Glossario del software per help desk
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.